Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu no izvēlētā restorāna. Iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz "apstiprināt pasūtījumu", lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts, restorāns strādā pie pasūtījuma, un izmaiņas veikt nebūs iespējams.
Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts, vairs nav iespējams mainīt vai atcelt jūsu pasūtījumu. Ja jūs vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, kurš pēc tam sazināsies ar restorānu, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt pasūtījumu. Lai gan nav garantijas, ka mēs varēsim veikt atcelšanu, jo restorāns jau iespējams būs sācis gatavot pasūtījumu.
Ja maksājums netiek apstiprināts, pasūtījums netiks apstrādāts un nosūtīts restorānam.
Kad jūs veiksiet pasūtījumu, mēs to nosūtīsim restorānam un jūs saņemsiet informatīvu e-pastu par to, vai pasūtījums tiks pagatavots.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka tīmekļa vietnes apstiprinošais e-pasts tiks nosūtīts tikai tad, kad būs saņemta pasūtījuma apmaksa. Lai gan mēs mudinām visus mūsu restorānus pēc iespējas ātrāk apstiprināt visus pasūtījumus un paziņot uzreiz, ja kāds pasūtījums netiks pieņemts - ja pasūtījums nav pieņemts, mēs ar jums sazināsimies (parasti nosūtot e-pastu). Viens no iemesliem varētu būt, ka restorāns ir pārāk noslogots, gatavojot citus pasūtījumus.
Pasūtījuma pieņemšanas laikā mēs nevaram garantēt aptuveno piegādes laiks, ko nosaka restorāns.
Ja pasūtījums tiek gatavots, jūs to nevarat atcelt. Pasūtījums, kas tiek apstiprināts tīmekļa vietnē, tiek nosūtīts restorānam gatavošanai.
Klientu apkalpošana, mums, Takeout.lv, ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas mēģināt palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Ir iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, noklikšķinot uz "sazināties ar mums pa e-pastu", "FAQ" vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru pirmajā lapā.
Ja pasūtījums ir aizkavējies vai apstrāde aizņem vairāk laika nekā parasti, vai ja rodas jebkādas citas problēmas ar pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, kā aprakstīts iepriekš. Pēc tam mēs sazināsimies ar restorānu, lai atrisinātu problēmu vislabākajā iespējamajā veidā.
Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, jūs varat ievietot atsauksmes restorāna pasūtījuma lapā. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.
Ja produkta vai pakalpojuma kvalitāte , ko piedāvā restorāns jūs neapmierina un vēlaties saņemt kompensāciju, lūdzu, tieši sazinieties ar restorānu, lai reģistrētu savu sūdzību. Ja nevarat sazināties ar restorānu vai restorāns atsakās no jūsu sūdzības, tad 48 stundu laikā pēc tam, kad ir iesniegts pasūtījums, sazinieties ar klientu apkalpošanas centru. Viens no mūsu klientu apkalpošanas aģentiem sazināsies ar restorānu, lai nonāktu pie risinājuma. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nespējam kontrolēt produktu vai pakalpojumu, ko piedāvā restorāni, un nevaram saukt pie atbildības par kompensācijām restorānu vārdā.
Ar klientu apkalpošanas centru var sazināties pa e-pasta adresi info@takeout.lv vai tālruņa numuru +37123178777.
Pasūtījums tiks saglabāts Takeout.lv drošajā serverī. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiktu nosūtīts uz e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu - neaizmirstiet atzīmēt pasūtījuma numuru, restorāna nosaukumu un pasūtīšanas datumu.
Takeout.lv ir atbildīgs par datu vākšanu un apstrādi. Lai uzzinātu vairāk par to, kā jūsu personīgā informācija tiek glabāta, noklikšķiniet uz šīs saites: https://takeout.lv/privatuma-politika